duminică, 25 iulie 2010

Prefata

Prefata

1.A lot of new boyfriends without me fall in love(if it is possible to me)
2.I want to be queen in my new school.
3.And I want to start a new life.A good one this time.

Un inceput bun pentru o lista de dorinte nu?Cam asa as vrea eu sa fie inceputul meu spre noua viata.Ma mutin orasul tentatiilor:New York.Minunat.Poate pentru unii da.Sa lasi totul in urma si sa pleci,pentru majoritatea ar fi poate o dorinta.Eu nu am fost niciodata in rand cu lumea deci pentru mine nu e la fel.Familia am pierdut-o,acum trebuie sa renunt si la fosta casa,fostii prietenii,fosta scoala pe care o "conduceam".
M-am hotarat sa imi incep viata din nou,pe cat este posibil.Am renuntat la tara mea pentru a fi sigura ca nu ma mai intorc in trecut si nu fac greselile care m-au facut sa sufar atat.
Infrunt noua experienta alaturi de prietena mea Christine,fata cu ochii de ciocolata ,shopaholica,cea care are un zambet cocotat tot timpul pe fata ei micuta.
Eu,fata comuna,ochii de culoare carbunelui,inalta sunt hotarata sa am tot ce am visat vreodata si sa lupt pentru dorintele mele.

Sunt Rachel Montez si de aici incepe aventura vietii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu