luni, 26 iulie 2010

Capitolul 1

1.Surprize

Cu viteza maxima ma apropii de casa noului meu inceput.Christine s a ocupat de toate lucrurile.Ma simt prost.Singurul lucru pe care l am facut a fost bagajul.Mai bine zis bagajele.Nici macar toate hainele nu mi le am putut lua datorita prietenei mele.A zis ca ma asteapta o noua viata cu "culoare".Facand referire la hainele pe care mi le a cumparat.Cu toate astea niciodata nu m am plans de gusturile ei.E minunata.
-Opreste aici!Am ajuns.zise Chris entuziasmata.
OMG.Maxilarul meu cred ca a ajuns pana in pamant.Din descrierea Christinei era o casa "perfecta".Trebuia sa ma gandesc ca la ea perfect inseamna imens,cu toate facilitatile posibile.Si asa uitati ma salivand in fata casei.Vilei.Ma mir cum de nu e vopsita in roz.De culoarea nisipului,intr un stil rustic,cu o curte imensa.Descrierea sumara a locului meu de retragere.Casa meaa.Yeeeeeii.

-Beach...Salivezi!E frumoasaaa nuuu??Stiam eu ca o sa iti placa.Sa vezi ce living perfect pentru urmatoarele petreceri in stil New York-ez.O sa fie minunat.Si petreceri la piscina.Si sa ne vezi vecinii.Sa sari pe ei nu alta.fata asta nu cred ca respira prea mult.
-Pauza Chris.Pune pauza!E minunata.Vaai...Abia astept sa imi vad camera.
-O sa o adori.Dar sa vezi ce haine ti am cumparat.O sa ai o turma de baieti la picioarele tale.La fel ca in Londra.O sa fii din nou "Queen R.".Viata pe care ar dori o orice fata normala.Hai sa intram!
Iubesc petrecerile.Le ador.Mai ales la cele organizate de noi e imposibil sa nu te distrezi.Bautura,tigari,baieti si droguri.Cam la asta se rezuma pana la urma.Nu sin nou.Nu ca as fi o sfanta sau ceva dar din cauza acestor patru lucruri am pierdut multe.De la partea materiala pana la cea morala.Oricum nu cred ca o sa ma opresc prea curand.E New York,viata perfecta pentru toti adolescentii.Poate ca pana la urma o sa trec peste tot si o sa fiu vechea Rachel.

*******

Vai deci camera mea este exact cum am visat intotdeauna.Camera perfecta.O ador pe Christine.Roz.Totul este roz.Patul mare in mijlocul ei,dulapioarele ce se gasesc de o parte si de alta a lui cu veiozele vintage.Fereastra lunga cat peretele imprejumuita de draperiile de culoarea cashmirului ce lumineaza toata camera si ii da rozului o lumina naturala.
Cu grja si cu emotie am apasat clanta usii ce stiam ca ascunde dressing-ul.Cred ca salivez de-a binele.O incapere de marimea camerei mele plina cu rafturi si dulapuri.Si mulioane de haine.De la rochii de seara pana la lenjeria intima.Sute de papuci:sandale cu sau fara tic,cizme,papuci de plaja,pantofi.Rai.

Un cinket mic se auzi din camera iar in tocul usii aparu un zambet mic ce desigur ii apartinea surorii mele(caci o consideram una).
-Deci?Cum ti se pare?
Cuvintele nu puteau spune nimic.Am sarit repede pe ea si am tras o intr o imbratisare de urs.Dar viteza mea a fost prea mare ca am aterizat amandoua pe parchet.Si rasul cristalin a lui Christine inunda camera.Imeniat am urmat o si eu.
-Deci sa iau asta ca pe un "da"?
-Mai intrebi?O ador.Te iuuubesc surioara meaaa!!
-Pentru asta sunt "surioarele"!
Si cam asa am stat cu rasetele inca vreo 10 minute pana spiridusul se gandi sa isi imparta ideile minunate.
-Hai sa vizitam orasul!Ce zici?
-Daaaa!!Sa stim si noi cu ce avem de-a face.
Christine s a intors in camera ei si eu in minunatul meu dressing sa imi caut ceva cu care sa ma imbrac.Hmmm....e destul de cald afara.Mi am scos o rochie albastra mai larga,prinsa in talie si cu niste pietre in jurul gatului.Sandale fara toc cu mai multe barete si ochelarii de soare.Perfect.Parul mi l am prins intr un coc lejer si rebel si mi am aplicat un machiaz natural.

-Hei!Esti gata.Vad ca nu trebuie sa te mai ajut cu gasirea hainelor.
-De parca nu as putea sa ma imbrac singura,Christine.
-Cum spui tu!Hai sa mergem.Sa vezi ce masini ne au facut cadou parintii mei.O sa o iubesti.
Nu se poate.Prea multe minunatii pentru o zi.Sa ve prezint noua MEA masina.Un VW Beetle rosu.Abia astept sa il conduc.Christine avea tot un VW Beetle numai ca de culoare verde.

-Mergem cu a mea.am strigat eu din toti plamanii.
-Aud foarte bine sa tii ca nu trebuie sa urli.spusese cu sarcasm Christine accentuand "urli'.Hihihi
*******

Am mers la rugamintile,defapt santajul lui Chris cu puppy eyes a ei,sa vedem unul dintre minunatele mall-uri.Era de 2 ori mai mare decat cel din orasul in care am locuit eu.
In incercarea mea de a o ajunge din mers pe Christine am reusit sa ma lovesc de ceva.Cand am ridicat privirea am observat ca acel ceva era cineva.Un baiat parca scos din VF.Ochii lui i au tinut captivi pe ai mei cand privirile ni s au intersectat.
-Rachel de ce te ai oprit?Am vazut o blu...!Christine si a inchis gura can a vazut motivul opririi mele.
-Trezirea,papusa.O voce de cristal ma trezi la realitate
-Aaa...scu...scuze...a pentru ca....am dat peste ....aaa tine!c fraiera retardata sunt.Ma balbai in fata unui baiat?Nuuu.
-Gasim noi un mod in care sa te refansezi.Uite numarul meu de telefon.Ceee???Asta crede ca eu sunt o usuratica.
-Am eu fata de parasuta?Incercam si eu sa fiu politicoasa o data in viata si tu ce vrei?Sa ma bagi repede in patul tau.Nu iti merge,papusel.
-Nu ca nu ti ar placea.Mai gandeste te.
A plecat si m a lasat proasta in mijlocul complexului.Ce badaran al naibii de superb.OOffff.
-L ai vazutpe tipul ala?Omg.Parca erau scosi din ultima revista de moda.Ce peerfect.
-Tu nu ai vazut de fraier.prost,idiot si badaran era?Cum sa ii treaca prin cap ca eu m as culca cu el.Nici macar nu ma CUNOASTE.Playboy imputit.
-Nu fi rautacioasa.A incercat si el.
Ce prietena mai am si eu.

Un comentariu:

  1. heey! eu sunt RaMonix si impreuna cu Monik organizez concursul "Cel mai bine scris fan-fic" si acum sunt in cautare de participanti:D
    daca doresti sa te inscrii, trimite un mail cu numele tau si al ficului pe ramonic95@yahoo.com si noi facem restul;)
    concursul va dura pana pe data de 20. august, timp dde o saptamana asteptam inscrieri apoi o saptamana asteptam voturile:D premiul consta in 3 diplome pentru locul 1, 2, si 3 :D poop si sper sa participi;):*:*

    RăspundețiȘtergere