miercuri, 1 septembrie 2010

Capitolul 2

2.The first day of school

Trrr trr trr...
Off.Alarma enervanta.A trecut si vara asta stupida.Si acum incepe cel mai tampit lucru inventat vreodata:scoala.La vechiul meu "purgatoriu" imi era prea usor.Toti profesorii ma iubeam,luam note mari,cine nu i ar da sa copii reginei(modestia asta),iar printre elevi....ce sa mai,eu ii conduceam.Scoala consta in sase ore de relaxare.Dar acum stau cu teama pentru ceea ce se poate intampla acum.Oare o sa fie la fel?Elevii de aici sunt asa de prosti?Ramane de vazut.
Cu cel mai mare efort m am ridicat din patul meu pufos care ma atragea ori de cate ori ma uitam la el.Off...ce viata grea.Acum urma cea mai mare problema din diminetile mele;Cu ce ma imbrac??!!!
Hmm...trebuie sa fac o impresie buna.Ceva sexy dar nu prea sexy casa nu ma creada lumea o parasuta.Doamne...de ce ploua afara??Nemaipomenit.Ce inceput bun al primei mele in noua scoala.Pff.
Si tot scormonint printre teancurile de haine am gasit tinuta perfecta.Compusa dintr o rochie pana deasupra genunchilor cu maneca trei sferturi,o veste gri dein blanita pe deasupra si o geanta pe o parte.Sublim!!Acum a doua provocare pe ziua de azi:Papucii.
Avand in vedere ca e cam racoare afara am gasit niste cizme lungi,negre,simple si fara toc.


Arat asa cum ar trebui.Ca "noua tipa sexy dar cam inocenta" in ochii baietilor.Ha...baietii nu stiti ce va asteapta;moartea voastra Rachel.Da stiu ca sunt cam mandra de mine dar dupa parerea mea am de ce sa fiu.
-Racheeeeeel!!!Trezeste te!O sa intarziem!zbiera Christine.
-Nu mai zbiera.Sunt traza.
Pe usa intra o Christine cu parul in toate directiile,cu ochii unflati de somn si cu o privire rautacioasa pe fata.
-Si eu care vroiam sa ma dau mare pe langa tine ca sunt o lenesa.Offf.Iti place sa spulberi visele oamenilor.
-Du te si te imbraca ca in.....ESTI NEBUNAAA????In 10 minute trebuie sa fim la scoala.Dispari.
Si asa am lasat o dincolo de usa cu o priveri speriata de data asta.Daca nu as fi fost in intarziere as fi ras de ea.
-Oricum trebuie sa intarziem,fraiero!!Ca sa fie toti prezenti can ajungem in parcare.
-Sa stii ca nu esti chiar fara creier.Mai o sansa!
Nu va speriati.Acesta esti umorl meu de ora 7:55 dimineata.
In 10 minute m am machiat cu niste noante de verde si gri si mi am ondulat parul accesorizat cu o clamita draguta gen baby doll.
-Sunt gataaa!Wow ce bine arat!
-Wow dar ce modesta suntem azi, Christine!
-Ca intotdeauna!!Grabeste te.Priveste ma.


Ne am potrivit din nou la stilul hainelor.Arata bine cu plovarul ala in dungi,fustita simpla neagra si papucii simpli.Imi place.Dar nu o sa recunosc asta.
-Dungile alea ma ametesc!am zis eu cam rautacios.
-Ce face invidia din oameni.Off.Hai lasa figurile si sa mergem.
Ne am urcat fiecare in masinile noastre si cu viteza maxima ne intreptam catre noua scoala.
Cand am ajuns in parcare am parcat langa un Nissan GT-R.Wow dar ce masina au oamenii de pe aici.


Cand am coborat din masinuta mea scumpa,am intalnit cred ca 200 de perechi de ochi care ma priveau cu nerusinare.In jurul meu auzeam numai"astea sunt fetele cele noi","wow ce bucatica","fetele astea o sa ne fure iubiti" si tot asa.Care mai de care cu ce il interesa.
In spatele meu am simtit o pe Chris.
-Vai copii astia trebuie dresati de urgenta!
-Doamne , Rachel!Nu sunt niste animale!
-Si atunci de ce se poarta ca unele?
-Off..!Esti imposibila.Am plecat de aici.Trebuie sa ne luam orarele de la secretariat.Unde o mai fi si ala?
De parca mi ar fi greu sa aflu.M am cocotat pe bordura de langa masina si am strigat:
-Liniste!!!Care ne duce si pe noi la secretariat?
In doua secunde 90% din populatia liceului era langa noi,ingramadindu se pentru a ne conduce la secretariatul ala nenorocit.In gramada de ciudati am vazut niste ochi cunoscuti.Ii apartineau zeului din mall.Nu cred ca va fi prea greu de indulcit.
-Hei tu!m am apropiat repede de el ca o pisica.Ce ai zice sa imi arati si mie secretariatul?
-Cum sa nu,papusa!
Ce spuneam?De parca putea refuza.
-Deci cum te cheama?
-Drake.Ma mir cum de nu ai auzit inca!
-De undde trebuia sa aud?Ai aparut la televizor?Esti vreo vedeta?
-Cam da.Eu conduc scoala asta deci ar fi trebuit sa auzi.
-Conduci scoala,uh?Cum sa nu!Vrei sa spui ai condus o!
-De ce as zice asta?
-Pentru ca tocmai cu vorbesti cu viitoarea qeen,deci respect!
-Hahahaha!Pe langa faptul ca arati bine mai ai si simtul umorului.Imi place de tine.Cred ca ar iesi ceva.
-In your dreams,baby!
Atunci se apropie interzis de aproape de mine si imi sopti la ureche:
-In visele mele nu erai imbracata,baby!
Nu pot sa cred.Ce tocmai a zis?Son of a bitch.WTF??
- Bou,tampit,afemeiat,idiot ce esti!!si i am plesnit una peste fata de toata frumusetea.
- Hai nu o face pe inocenta,ca nu esti.Putem conduce impreuna.Hmmm...
Tipul asta nu are deloc orgoliu,la naiba.
- Cred ca ai destule fufe de unde sa alegi.O sa vedem cine o sa iasa mai bine din chesti asta.Actualul rege va deveni un nimeni.
- Da,papusa.Asta suna a provocare.Vom vedea noi.
Si asa a plecat si secretariatul tot nu l am gasit.Ce dobitoc.
-Hei.Opreste te.Spune mi unde e secretariatul ala nenorocit?
-Aaa...la drea..apta si apoi t...ot in...ainte.
Tipul asa chiar e prost.Nici doua cuvinte nu stie sa lege.Off doamne unde am ajuns?Sper ca , Chriss sa aiba mai mult noroc.Uite si nenorocitul de secretariat.
-Buna ziua.Sunt Rachel Montez,una dintre noile eleve.
- A da.Uite asta. Sa il completeze toti profesorii.Aici ai orarul tau.Succes.
-Mda.Merci.
Nu mai rezistam mult.Femeia asta arata ca un montru.Cu dintii aia galbeni si cu respiratia aia urat mirositoare.Beach.
*******
Orele au trecut greu.Profesorii pareau chiar simpatici.Cu exceptia lui Druke...Dreke sau cum il chema,prima mea zi la scoala a decurs chiar bine.Colegii mei,pe holuri,ma asaltau,imi puneau tot felul de intrebari.Cred ca o sa castig acea provocare.Una este Rachel Montez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu